piątek, 8 listopada 2013

Kasztany

Jesień to moja ulubiona pora roku.
Amelia i ja  bardzo lubimy popołudniowe spacerki. W tym roku mamy naprawdę piękną, pełną słońca złotą jesień.
Moja Gwiazdka to prawdziwy wulkan energii, więc każdego dnia po szkole idziemy na spacerek do parku lub też na plac zabaw.
Nuda nigdy nam nie grozi :)
Jesienią w parku nie można się nudzić i gdy byłyśmy ostatnio  razem w parku, Amelia  nazbierała kolekcje kasztanów.
Musze przyznać, że tegoroczna jesień jest bardzo ciepła, z czego oczywiście bardzo się cieszę.

Jak już kiedyś wspominałam na wcześniejszych wpisach, tegorocznej jesieni królują futra i futerka. Powiem szczerze ,że naprawdę bardzo, a to bardzo podobają mi się wszystkie takie puchate wdzianka. Można je zakładać do wszystkiego i do wszystkiego też moim zdaniem pasują.
Oczywiście poza tym, że bardzo ładnie wyglądają, są też  bardzo cieplutkie, a co za tym idzie idealne na jesienne spacerki. Czyli, modnie i wygodnie :)
Amelia ma swoje zdecydowane zdanie, co chce ubrać, a czego nie. Mówiąc szczerze ,jeśli się jej coś nie podoba, to nie ma szans aby to ubrała.
Cóż zrobić, zdanie dziecka jest najważniejsze.

Amelia bardzo lubi sukienki, spodniczki i tuniki, dlatego też i tym razem przedstawiam wam stylizację bardzo dziewczęcą.





































Futerko - Matalan
Sukienka - Zara
Buty - Next
Opaska - New Look
Rajstopy - H&M
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz