poniedziałek, 21 października 2013

Kratka

Kratka to hit tego sezonu, który bardzo kojarzy się mi z jesienią.
Jak już wcześniej wspominałam Amelia bardzo lubi sukienki, dlatego też kraciasta sukienka pojawiała się w szafie mojej A.

Poza kraciastymi wzorami, kolejnym hitem który króluje w świecie mody już od dłuższego czasu jest skórzana kurtka. Mówiąc szczerze, nie byłam przekonana do takiego rodzaju kurtki dla mojej A, ale gdy tylko zobaczyłam jak super w niej wygląda, uznałam, że koniecznie muszę jej ją kupić.

W miniony weekend trochę padał deszcz, ale mimo to udało się mi zrobić parę zdjęć mojej Amelii.

Miałyśmy wybrać się w plener na zdjęcia, ale nie byłam pewna pogody, czy aby nie zacznie padać, więc w minioną sobotę gdy byłyśmy na zakupach zrobiłam parę fotek.
Oto moja propozycja na stylizację w kratkę dla mojej Amelii.
Co sadzicie o takiej stylizacji?
Jak wam się podoba kratka plus rokowa kurtka?

Oto moja Gwiazda :)






























Sukienka - YD
Kurtka - George
Rajstopy - Next
Buty -Next
Czapka -  H&M

3 komentarze:

  1. Jaka śliczna czerwona kratka ;) kiedyś jak byłam nastolatka miałam spódniczkę w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, ja tez stawiam na krate :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda kołem się toczy :) Kratka w tym sezonie króluje, nie tylko dla dzieci ale i także dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń