wtorek, 1 października 2013

T-shirt Made by Mummy

T-shirt Made by Mummy - czyli jak zrobić koszulkę ze zdjęciem twojego dziecka w domu?

W sklepach dostępne są koszulki z rożnego rodzaju nadrukami, a ja pomyślałam, że  podobną koszulkę, ale ze zdjęciem mojej Amelii zrobię sama w domu.
Do zrobienia personalnej koszulki naszej pociechy nie potrzebujemy wydawać dużo pieniędzy.
W supermarkecie kupiłam białą koszulkę, a w papierniczym sklepie specjalny papier do przyprasowywania na tkaninie. Podobny produkt widziałam na Allegro. W opakowaniu które kupiłam było 5 kartek, wiec pozostałe mogę użyć innym razem. Wybrałam jedno z moich ulubionych zdjęć Amelii i na drukarce atramentowej najpierw wydrukowałam zdjęcie.
Następnie wydrukowane zdjęcie przyprasowałam na koszulce.
Do zrobienia personalnej koszulki Amelii potrzebowałam tylko kilka minut, a myślę że efekt jest rewelacyjny?
Ja użyłam akurat zdjęcia z jej poprzednich wpisów, ale myślę, że świetnym pomysłem byłoby zrobienie koszulki na urodziny, czy też inne ważne wydarzenie rodzinne.
W kilka minut możemy sprawić najbliższym miłą niespodziankę. Może to być także świetny pomysł na prezent.
Amelii bardzo spodobała się koszulka z jej zdjęciem, więc z pewnością jeszcze coś dla mojej Gwiazdy w przyszłości zrobię.

Myślę, ze każdy z nas lubi rzeczy spersonalizowane, a co Wy sądzicie o takim pomyśle na koszulkę?












Koszulka - Made by Mummy - Supermarket
Spodnie - Czesiociuch
Buty - Converse
Opaska - Supermarket



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz